KURUMSAL YÖNETİM SİSTEMİ

KURUMSAL YÖNETİM SİSTEMİ

Kullandığımız sistemimiz tüm iş gereksinimlerini karşılayan, müşteri, tedarikçi ve iş ortakları ile ilişkilerimizi düzenleyen Millennium Kurumsal Yönetim Sistemi (ERP) yazılımıdır.

Programda firmamızın temel ihtiyaçları olan, filo yönetimi, rezervasyon takip, mazot takip, çetele ve puantaj hesaplama, faturalandırma, pazarlama satış yönetimi, çeşitli operasyonel faaliyetler ve diğer taşımacılık işlemlerini etkili bir biçimde takip edilebilmekteyiz.

Personel taşımacılığı hizmeti veren işletmemizin operasyon ve yönetim işleyişlerini optimize edip, zaman ve maliyet konusunda işletmede her adımda avantaj sağlıyoruz.



PROJE YÖNETİMİ

  • Projelerin oluşturulması
  • Güzergâhların müşteri ve tedarikçi fiyatlarıyla girilmesi
  • Projede çalışan araçların tanımlanması
  • Araç puantajlarının aylık ve günlük olarak tutulması
  • Tedarikçilere verilecek aylık hesap ekstresi
  • Proje sözleşmelerinin takibi
  • Müşteri ve tedarikçi fiyatlarının otomatik olarak mazot fiyatlarına göre güncellenmesi
  • Müşterilerle yapılan görüşmelerin kayıt altına alınması
  • Müşterilerden gelen çeşitli istek ve şikâyetlerin girilip takip edilmesi
  • Müşteri entegrasyonu sayesinde belirli ekranların müşterilerinize açılması
  • OPERASYONEL FAALİYETLER YÖNETİMİ

  • İşe başlama ve işten ayrılma formlarının otomatik olarak düzenlenmesi
  • Tedarikçi sözleşmelerinin otomatik hazırlanması
  • Araç değişiklik formlarının oluşturulması ve onay mekanizması
  • Yerine araç gönderme formu ve onay mekanizması
  • Güzergah değişiklik ve yeni güzergah ekleme formu
  • Araç denetleme ve kontrol formları
  • Alkol kontrol formları
  • Araç kaza formları
  • İlaçlama ve dezenfeksiyon kontrol formları
  • İşe gelmeme ve gecikme formları
  • FİLO YÖNETİMİ

    Araç Bakım Yönetimi

    Belge Yönetim Sistemi

    Tedarikçi ve Sürücü Başvuru Yönetimi

    Yakıt Yönetimi

    PAZARLAMA VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

  • Pazarlamaya ait tüm ziyaret, görüşme, telefonla görüşme, doküman gönderme, demo, toplantı gibi aktivitelerin kayıt edilmesi
  • Firma ihalelerinin takibi ve ihale tarihinde uyarı verme
  • Firmalara verilen tekliflerin yönetimi
  • Var olan müşterilerimiz için istek ve şikâyet yönetimi
  • ÖN MUHASEBE YÖNETİMİ

  • Tedarikçi ve Müşteri cari kartlarının oluşturulması
  • Satış ve satın alma faturalarının oluşturulması
  • Kasa yönetimi ve takibi
  • Banka Hareketleri takibi
  • Çek ve senet işlemleri
  • Cari hesap ekstrelerinin oluşturulması